Recenze grilu Campingaz Plancha Blue Flame LX – styl, elegance a výkonnost

Letní grilovací sezóna je v plném proudu, a co by mohlo být lepšího než venkovní grilování s přáteli a rodinou? Pokud hledáte spolehlivý a výkonný grilovací přístroj, který dokáže uspokojit chuťové buňky až 12 hostů, pak plynový Campingaz gril Plancha BF LX je tou pravou volbou pro Vás. Tato stolní plynová plancha kombinuje styl, eleganci a výkon.

recenze grilu Campingaz Plancha Blue Flame

Ačkoli se může zdát, že nákup grilu je jednoduchý, ve skutečnosti je toho hodně, co je třeba zvážit, abyste si nakonec domů pořídili gril přesně podle svých představ.

Hned na začátku je dobré se rozhodnout, zda dáte přednost grilu na dřevěné uhlí, peletovému, elektrickému nebo grilu na plyn. Důležitým faktorem pro výběr grilu je také množství strávníků, pro které budete jídlo připravovat, a je tedy dobré vybrat tu správnou velikost grilovací plochy. Dalším faktorem je pak částka, kterou za gril chcete utratit a třeba i množství příslušenství, které může výrazně rozšířit využití grilu.

Pro ty, kteří pořádají grilování jen při zvláštních příležitostech, má smysl menší gril, jednoduchý na ovládání. Ve většině případů je takový gril i levnější, a i tak Vám připraví dokonalý zážitek z vaření pod širým nebem.

recenze grilu campingaz plancha blue flame

Jestli  jste člověk, který preferuje rychlé rozpálení grilu, jednoduché ovládání teploty a snadnou údržbu, pak je pro Vás plynový gril plancha správnou variantou.

Jak vypadá plynový gril Campingaz Plancha Blue Flame LX?

Na první pohled vypadá plynový gril Campingaz Plancha Blue Flame LX velmi jednoduše. Tento dvouhořákový gril se od běžných plynových grilů ale moc neliší. Jedním rozdílem je to, že místo děrovaného roštu má tento gril pro přípravu jídla masivní litinovou desku, jak označuje i samotný název výrobku. Grilovací deska v tomto případě poskytuje jednu velkou výhodu: je ideální pro typickou anglickou snídani, grilování zeleniny, mořských plodů, masových směsí i sladkých lívanců, které byste na standardním děrovaném roštu připravit nedokázali.

Co obsahuje balení grilu Campingaz Plancha BF LX?

Plancha gril BF LX se dodává ve vyztužené kartonové krabici, která obsahuje samotné tělo grilu, víko, baterii potřebnou pro zapalování a dokumentaci. Sestavení samotného grilu je pak naprosto snadné, protože je gril zabalen s minimem volných dílů.

Pokud je pro Vás zásadní moderní vzhled, pak gril Campingaz Plancha BF LX splňuje všechny požadavky. Jeho minimalistický styl znamená, že nebude vypadat nepatřičně. Gril stojí na čtyřech robustních nohách, na předním panelu má dva knoflíky pro ovládání plynu a jedno tlačítko, které spouští duální elektronické piezoelektrické zapalování. K robustnosti grilu pak přispěje černé, snadno odnímatelné víko.

recenze grilu campingaz plancha

Praktické zkušenosti s plynovým grilem Campingaz Plancha BF LX

Samotná grilovací deska je vyrobena ze smaltované litiny s nepřilnavým povrchem, který naprosto perfektně a rovnoměrně rozvádí teplo po celé grilovací ploše.

Ovládání grilu je navíc intuitivní a velmi jednoduché. Stačí zapnout přívod plynu, stisknout zapalování a otočit regulačním knoflíkem - během chvilky je gril rozpálený na požadovanou teplotu. Během několika minut dokáží nerezové blue flame hořáky o výkonu 6 kW  rozpálit gril až na teplotu 250 °C. Za zmínku stojí také to, že dva hořáky grilu Campingaz Plancha BF LX jsou ovládány nezávisle na sobě. Proto můžete na obou zónách připravovat pokrmy při různých teplotách nebo pro grilování využít pouze polovinu grilovací plochy.

recenze grilu campingaz plancha

Pro kolik lidí lze na grilu Campingaz Plancha grilovat?

S rozměry samotné litinové planchy 60 cm x 40 cm je dle údajů výrobce Campingaz gril vhodný pro přípravu jídla až pro 12 osob najednou. V případě, že si chcete jen tak ugrilovat něco menšího, nemusíte vždy rozpalovat celou grilovací plochu. Gril je vybaven dvěma na sobě nezávislými hořáky, lze tedy naprosto pohodlně využít pouze polovinu grilovací desky.

Jak vyčistit plynový gril Campingaz Plancha?

Keramikou potažená litina je povrch, který se velmi snadno čistí. Po skončení grilování stačí zbytky připáleného jídla seškrábnout do odkapávací misky, která se nachází pod otvorem v přední části grilu. Tu lze pak naprosto jednoduše vyjmout a vyčistit. Desku jako takovou pak můžete pouze otřít vlhkým hadrem, v případě větších připečenin použít s trochou saponátu.

recenze grilu campingaz plancha

Proč si pořídit plynový gril Campingaz Plancha BF LX?

S jeho minimalistickým designem a snadným ovládáním se stává perfektním doplňkem kamkoliv ho postavíte nebo vezmete s sebou na cesty. Výkon i kapacita z něj činí výborného společníka pro velké i malé večírky a rodinná setkání.

A co je nejdůležitější, čištění grilovací desky je jednoduché a rychlé, což vám ušetří čas na úklid a umožní se věnovat zábavě s přáteli. Je to investice, která vám přinese nejen výtečné grilovací zážitky, ale také zanechá dojem na vašich hostech.

počet hlasů: 13
Ohodnoťte článek.
Děkueme za hodnocení.